NAJAVA: 12. sjednica Odbora za praćenje Programa Konkurentnost i kohezija 2021.-2027. i Integriranog teritorijalnog programa 2021.-2027.

Slika /slike/Vijesti/2023/Travanj/EFC4A5B2-8A0D-4AEB-9E8A-0DF09EDB02B6.JPG

U organizaciji Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije, u svojstvu Koordinacijskog tijela i Upravljačkog tijela za Program Konkurentnost i kohezija 2021.-2027. i Integriranog teritorijalnog programa 2021.-2027., 12. sjednica Odbora za praćenje održat će se 9. prosinca 2024. godine, u hotelu Westin s početkom u 10:00 sati.

Članovima i predstavnicima u Odboru za praćenje predstavit će se kriteriji odabira operacija i pripadajuće metodologije za PKK 2021.-2027. za dio specifičnog cilja 2.i „Promicanje energetske učinkovitosti i smanjenje emisija stakleničkih plinova“ te kriteriji odabira operacija i pripadajuće metodologije za dio specifičnog cilja 2.iv „Promicanje prilagodbe klimatskim promjenama i sprečavanja rizika od katastrofa te otpornosti, uzimajući u obzir pristupe utemeljene na ekosustavima“ . Također predstavit će se i glasovati o izmjenama Plana vrednovanja. Ostale točke odnose se na financijski napredak Programa Konkurentnost i kohezija i Integriranog teritorijalnog programa 2021.-2027., JTF - iskustvo korištenja tehničke pomoći, izvješće o statusu ispunjenosti ENC, izvješće o statusu provedbe aktivnosti iz mjere Plana jačanja kapaciteta korištenja fondova Europske unije u Republici Hrvatskoj u razdoblju od 1. siječnja do 30. lipnja 2024.godine te preispitivanje sredinom programskog razdoblja.

Dnevni red 12. sjednice uključuje i potvrđivanje sastava članstva Odbora za praćenje te glasanje o uvrštenim kriterijima odabira.

Sjednici će prisustvovati članovi Odbora za praćenje koji se sastoji od predstavnika tijela državne uprave, partnerskih institucija, civilnoga društva, socijalnih i gospodarskih partnera, jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, Glavne uprave za regionalnu i urbanu politiku Europske komisije te financijskih institucija relevantnih za provedbu programa.