- Objavljeno: 07.10.2017.
Sajam EU mogućnosti na Tvrđavi sv. Mihovila u Šibeniku
Ministrica Žalac: „Naša je zadaća informirati građane o mogućnostima, ali i rezultatima koje postižemo uz pomoć EU fondova“
U subotu, 7. listopada 2017., u sklopu konferencije „Dani regionalnoga razvoja i fondova EU“ koju je organiziralo Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije u Šibeniku, na Tvrđavi sv. Mihovila, održan je Sajam EU mogućnosti.
Tijekom Sajma, predstavnici Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije, Ministarstva poljoprivrede te Ministarstva rada i mirovinskog sustava, građanima su predstavili mogućnosti sufinanciranja EU projekata. Osim toga, građani su imali priliku kušati autohtone hrvatske proizvode koji nose oznake hrvatskog otočnog proizvoda i EU kvalitete.
Okupljenima se u ime domaćina na Tvrđavi obratio gradonačelnik Grada Šibenika Željko Burić koji je naglasio kako je upravo revitalizacija Tvrđave sv. Mihovila jedan od najuspješnijih projekata sufinanciranih sredstvima iz EU proračuna.
Ministrica regionalnoga razvoja i fondova Europske unije Gabrijela Žalac, kao organizatorica spomenutog događanja, zahvalila je svima na dolasku te istaknula: „Naša je zadaća pridonijeti jačanju razvojnog potencijala svih hrvatskih regija i smanjenju regionalnih razlika te u okviru svog djelokruga provodimo i informativne aktivnosti kao što su „Dani regionalnoga razvoja i EU fondova“, kako bi korisnici saznali što više o mogućnostima, ali i rezultatima koje pružaju EU fondovi“
Nakon obilaska izložbenih štandova, ministrica Žalac je zajedno s v.d. ravnateljicom Agencije za regionalni razvoj Stellom Arneri, sudjelovala na svečanom potpisivanju ugovora o sufinanciranju iz trilateralnog INTERREG IPA programa prekogranične suradnje Hrvatska – Bosna i Hercegovina - Crna Gora koji se provodi u financijskom razdoblju 2014. - 2020. godine. Vrijednost potpisanih ugovora iznosi 4 milijuna eura, a isti su na Tvrđavi bili prezentirani uz zabavni program i predstavljanje kulinarskih specijaliteta s područja provedbe INTERREG programa.